V februarju smo z učenci 2. razreda izvedli projektni dan Čas skozi računalništvo brez računalnika, kjer smo povezali vsebine slovenščine, matematike, spoznavanja okolja in športa z računalniškim razmišljanjem ter algoritmi.

Dejavnosti so bile zasnovane tako, da so učenci skozi igro in raziskovanje spoznavali urejanje podatkov, zaporedje dogodkov ter osnovne algoritme. Srečali so se z različnimi izzivi, pri katerih so uporabljali mTiny robotka, gradili geo drevo, se preizkusili v neurejenem urejanju in s tem razvijali logično mišljenje.

  • Urejanje z mehurčki – učenci so se razvrstili po abecedi svojih imen in se razdelili v skupine, s čimer so spoznali princip urejanja podatkov.
  • Programiranje poti z mTiny – vodili so robotka do pravilnih odgovorov na vprašanja o času in preverjali pravilnost algoritmov.
  • Geo drevo – sestavljali so besede in besedne zveze ter razvijali logično mišljenje.
  • Neurejeno urejanje – v telovadnici so tekmovali v urejanju števil in pri tem spoznavali različne strategije.

Učenci so skozi igro, gibanje in sodelovanje razvijali računalniško razmišljanje, logiko in strategije reševanja problemov. Ob zaključku so predstavili svoje ugotovitve in delili vtise:

  • “Najbolj mi je bilo všeč, ko smo programirali robotka in iskali odgovore na vprašanja, ki so se skrivala v jajčkih!”
  • “Zdaj vem, zakaj imamo geo drevo na hodniku in kako sestavljati besede!”
  • “Tekmovanje v urejanju števil je bilo super zabavno!”

Projektni dan je bil poučen in zabaven način za spoznavanje algoritmov in računalniškega razmišljanja!

Karolina Hostnik Amon, prof. RP

(Skupno 44 obiskov, današnjih obiskov 1)